بهترین فرصت برای خرید میلگرد و آهن

بهترین فرصت برای خرید میلگرد و آهن

با توجه به کاهش نرخ دلار و آزادسازی پول‌های بلوکه شده در کره، بازار آهن در حال حاضر آرام است. همچنین، با نزدیک شدن به هفته دولت در ابتدای شهریور، قابلیت کنترل قیمت آهن همچنان وجود دارد و احتمالاً روند بازار تغییر چندانی نخواهد داشت. بنابراین، به نظر می‌رسد هفته جاری و آتی فرصت مناسبی برای خرید آهن آلات باشد...

تحلیل روز بازار آهن و فولاد

نخستین روز هفته در بازار آهن و فولاد داخلی با ثبات قیمت روز اهن الات در غالب زیرمجموعه‌های بازار اهن همراه بود و شماری از مبادی فروش هم به کاهش قیمت آهن کیلویی اقدام کردند.

با فروکش کردن هیجان کوتاه مدت افزایشی که عمدتا یک روز در هفته شاهد آن هستیم، قیمت روز میلگرد در اغلب مبادی فروش به ثبات قیمت همراه بود ولی تعداد زیادی از شرکت‌ها هم حدود 100 تا 200 تومان کاهش قیمت داشتند.

طبق آمار قیمت میلگرد آجدار با وزن استاندارد، قیمت‌های پیشنهادی در حدود ۲۳ تا ۲۳.۲ هزار تومان قرار دارد. در صورتی که حداکثر پیشنهاد قیمت تا ۲۴ هزار تومان می‌رسد، اما شرایط بازار و شرایط روانی ناشی از اخبار سیاسی باعث شک و تردید خریداران شده است.

قیمت روز نبشی، قیمت ناودانی ایرانی، قیمت ناودانی اروپایی و قیمت سپری عمدتا ثابت بودند. قیمت پروفیل آهنی، قیمت پروفیل سبک و قیمت پروفیل در و پنجره نیز در کلیه مبادی فروش ثابت اعلام شد همچنین قیمت لوله مانیسمان، قیمت لوله داربست، قیمت لوله صنعتی و سایر لوله‌ها هم بدون تغییر عرضه شدند.