کاهش نامحسوس نرخ آهن

کاهش نامحسوس نرخ آهن

کاهش نامحسوس نرخ آهن

براساس آمار موجود از بازار آهن، روز گذشته غالب حوزه‌ها روندی ثابت داشتند و در برخی حوزه‌ها نیز قیمت روز آهن رو به کاهش بود.

قیمت دلار هم پس از نوسانات متعددی که داشت روز یکشنبه مجددا وارد کانال ۳۳ هزار تومانی شد، اما در پایان روز گذشته کمی عقب‌نشینی کرد و دوباره به کانال ۳۲ هزار تومان برگشت، به طوری که هر دلار در بازار آزاد حدود ۳۲ هزار و ۸۵۰ تومان به فروش رسید.

گزارش قیمت روزانه آهن‌آلات

روز گذشته کم و بیش شاهد روند نزولی مقاطع فولادی در برخی حوزه‌ها بودیم اگرچه غالب نوسانات ثابت اعلام می‌شد. از همین رو قیمت روز میلگرد آجدار در چند کارخانه از قبیل نیشابور، ابرکوه یزد و... کاهش ۵۰ الی ۱۰۰ تومانی داشت اما در سایر مبادی فروش بدون تغییر قیمت عرضه شد. قیمت کف میلگرد آجدار در بازار روز گذشته حدود ۱۵ هزار و ۱۰۰ تومان برآورد شد.

انواع ورق‌های سرد و گرم نوسانات متعددی داشتند به این صورت که قیمت روز ورق سیاه و انواع آن در شماری از کارخانه‌ها ثابت بود و حدود ۱۰۰ الی ۳۰۰ تومان در برخی ضخامت‌های فولاد مبارکه افزایش و در کارخانه کاویان هم کاهش قیمت داشت. قیمت روز ورق روغنی، ورق گالوانیزه و ورق روغنی هم در همه شرکت‌ها ثابت اعلام شد