تداوم ثبات قیمت آهن در کف

تداوم ثبات قیمت آهن در کف

تداوم ثبات قیمت آهن در کف

: نخستین روز هفته شاهد ثبات حداکثری قیمت آهن آلات در عمده مبادی فروش بودیم اما در عین حال نوسانات پراکنده‌ای نیز مشاهده شد به طوری که برخی محصولات افزایشی و برخی نیز کاهشی بودند.

بازار ارز نیز نوسانات چشمگیری تجربه نکرد و با اندکی افزایش قیمت هر دلار در بازار آزاد حدود ۳۲ هزار و ۸۴۰ تومان به فروش رسید.

تحلیل نوسان قیمت آهن

روز شنبه بازار میلگرد روند نسبتا ثابتی داشت به طوری که اکثر کارخانه‌ها محصولات خود را بدون تغییر قیمت عرضه کردند اما قیمت میلگرد در برخی شرکت‌ها از جمله ذوب آهن اصفهان با ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان نوسان همراه بود.

کف قیمت میلگرد آجدار در برخی مبادی مانند کرمان حدود ۱۵ هزار تومان قابل خریداری بود و به طور کلی پیشنهادات فروش انواع میلگرد آجدار در بازار داخلی بر خریداران بالقوه بازار برتری داشت، به‌طوری که افزایش قدرت خرید در روز گذشته مشهود نشد.

قیمت نبشی و قیمت روز ناودانی ایرانی و اروپایی نیز همچنان در اکثر کارخانه‌ها ثابت اعلام می‌شد، اما انواع ورق‌های سرد و گرم نوسانات متعددی داشتند به طوری که قیمت ورق سیاه و انواع آن عمدتا با کاهش ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومانی همراه بود و برخی ضخامت‌های ورق سیاه اکسین نیز افزایش ۱۰۰ تومانی داشت؛ همچنین قیمت روز ورق گالوانیزه، رنگی و روغنی مانند اغلب محصولات فولادی ثابت اعلام شدند.