اصلاح قیمت‌ آهن در پایان هفته

اصلاح قیمت‌ آهن در پایان هفته

اصلاح قیمت‌ آهن در پایان هفته

با نزدیک شدن به پایان هفته سکون و ثبات بیشتری در بازار آهن مشاهده شد وقیمت روز اهن الات  در اغلب مبادی فروش نوسانات قابل توجهی نداشت، گرچه برخی از کارخانه‌ها نوسانات پراکنده‌ای داشتند.

بازار ارز هم ثبات بود و قیمت دلار تغییری نداشت، در پایان روز هم هر دلار در بازار آزاد حدود ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان به فروش رسید.

شنیده‌ها از بازار آهن حاکی از ثبات اکثر کارخانه‌های میلگرد آجدار بود، اما چند کارخانه از جمله میلگرد نیشابور حدود ۵۰ الی ۱۰۰ تومان کاهشی بودند و چند کارخانه نیز ۵۰ تومان افزایش قیمت داشتند.

انواع ورق‌های سرد و گرم نوسانات متعددی داشتند به طوری که قیمت ورق گالوانیزه، روغنی و رنگی عمدتا ثابت اعلام شدند اما قیمت ورق سیاه فولاد مبارکه اصفهان و کاویان حدود ۲۰۰ الی ۴۰۰ تومان کاهش داشت و کارخانه اکسین ۱۰۰ الی ۴۰۰ تومان افزایشی بود برخی نیز تغییر قیمت نداشتند.

نشبی و ناودانی ایرانی و اروپایی در اکثر شرکت‌ها بدون تغییر قیمت عرضه شد؛ قیمت انواع لوله‌ها ز جمله مبلی، گازی، داربستی و ... هم به همین منوال بود و نرخ روز قوطی آهن در کارخانه نیکان و یاران ۱۰۰ الی ۲۰۰ تومان کاهشی بود و کارخانه پایا اصفهان نیز ۳۰۰ تومان افزایش قیمت داشت.