قیمت آهن افزایشی و تقاضا کاهشی

قیمت آهن افزایشی و تقاضا کاهشی

قیمت آهن افزایشی و تقاضا کاهشی

روز گذشته نیز سیر افزایشی نر خ روز اهن به ویژه در بازار میلگرد تداوم داشت به‌طوری که کف هر کیلو میلگرد ذوبی درحال همگرایی روی عدد ۱۶ هزار تومان برآورد شد.

ابتدای روز گذشته بازار ارز با افزایش چشمگیری آغاز به کار کرد تا جایی که دلار در نزدیکی کانال ۳۷ هزار تومان قرار گرفت اما تا پایان روز با اجرای طرح جدید بانک مرکزی و عرضه اوراق سکه در بازار سرمایه قیمت دلار روندی کاهشی در پیش گرفت و حدود ۳۶ هزار و ۵۰ تومان مبادله شد.

تحلیل نوسانات قیمت روز آهن

نوسانات افزایشی امروز نیز در قیمت میلگرد آجدار مشهود بود و بسیاری از کارخانه‌ها نرخ محصولات خود را ۵۰ الی ۴۰۰ تومان افزایش دادند، در عین حال برخی دیگر بدون تغییر قیمت محصولات خود را عرضه کردند.

گزارش‌ها حاکی است که کف نرخ میلگرد اجدار استاندارد بین ۱۵ هزار و ۸۰۰ الی ۱۶ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام ‌شد و نرخ متوسط این محصول نیز حدود ۱۶ هزار و ۲۲۵ تومان برآورد شد؛ این رقم بیانگر افزایش تقریبی ۶۳۰ تومان معادل ۴ درصد است.

قوطی آهن روز گذشته را نیز با افزایش قیمت همراه بود به طوری که رقم آن حدود ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومان برآورد شد؛ همچنین قیمت لوله مبلی ، گازی، مانیسمان و ... با افزایش ۱۰۰ الی ۵۰۰ تومانی اعلام شد.