نوسانات بازار آشفته آهن

نوسانات بازار آشفته آهن

نوسانات بازار آشفته آهن

التهابات قیمتی در تمامی زیرمجموعه‌های بازار آهن روز گذشته هم قابل مشاهده بود به‌طوری که قیمت روز آهن آلات همچنان با تمام قوا در مسیر افزایشی در حرکت بود.

قیمت دلار نیز با ثبت رکوردی تاریخی در کانال ۳۹ هزار تومانی نوسان داشت به طوری که پایان روز گذشته در بازار آزاد هر دلار حدود ۳۹ هزار و ۳۲۰ تومان به فروش رسید.

تحلیل نوسانات بازار آهن

گزارش‌ها از بازار میلگرد حاکی است که روز گذشته نیز اکثر مبادی فروش به افزایش قیمت‌ها و حفظ این روند اقدام کردند به طوری که نوسانات قیمت روز میلگرد آجدار از ۱۰۰ الی ۷۰۰ تومان گزارش شد.

نوسانات افزایشی قیمت قوطی آهن روز گذشته بین ۵۰۰ الی ۷۰۰ تومان برآورد شد. طبق گزارش‌ها پروفیل ضخامت ۲ میلیمتر بیش از ۲۵ هزار تومان قیمت خورد و سقف قیمت این محصول تا ۲۵ هزار و ۵۰۰ تومان نیز برآورد شد؛ قیمت انواع لوله‌های گازی، مبلی، مانیسمان و ... نیز با افزایش ۵۰۰ الی ۷۰۰ تومانی اعلام شد.

قیمت روز نبشی و ناودانی ایرانی و اروپایی روز گذشته نیز افزایشی بود و حدود ۲۰۰ الی ۸۰۰ تومان بالا رفت؛ به طوری که کف این محصول حدود ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و سقف آن نیز ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام شد. قیمت روز تیرآهن در اکثر کارخانه‌ها با افزایش ۲۰ الی ۱۰۰ هزار تومانی همراه بود و چند کارخانه هم ثبات قیمت داشتند.